Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

Ryan Holiday

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy

29,90 zł

1924

 

Stwórz samoczynną maszynę marketingową!

Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali

Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, growth hacker — inaczej: haker wzrostu — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i zajął się tym, co faktycznie działa, czyli przekonuje klientów do kupna produktu lub usługi. To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na małej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować dane z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga. To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać skutecznym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną przez NAPRAWDĘ DOBREGO marketingowca. Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować dane, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować wspaniałą machinę, która będzie skutecznie sprzedawać Twoje produkty!

Haker wzrostu i jego narzędzia
Produkt i jego rynek
Znajdź haka na wzrost
Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość
Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja
Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce
Słowniczek hakera wzrostu
Najczęściej zadawane pytania
Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki

Nie przepłacaj — zastosuj to, co działa! Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii — hakowaniu wzrostu — aby dotrzeć do znacznie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.

Helion
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-0728-5

Liczba stron: 144

Helion

Format: 13.9x20.7

Cena katalogowa: 29,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
20.05.2018

Dlaczego nie wolno brać słodyczy od nieznajomych? To napomnienie ma w Polsce długą historię o przerażających korzeniach [18+]

Każdy z nas słyszał od rodziców, że nie powinien brać słodyczy od obcych. Pamiętamy o tym, choć przypadki, gdy zboczeńcy przekupują dzieci cukierkami nie zdarzają się niemal nigdy. Rzecz w tym jednak, że dawniej sytuacja wyglądała zgoła inaczej. Jakby żywcem wyjęto ją z horroru.
Czytaj dalej...
16.05.2018

Zmyślona bohaterka. Czy Ludmiła Pawliczenko naprawdę była najskuteczniejszą snajperką w historii?

Setki zabitych wrogów. Najwyższe sowieckie odznaczenia. Tournée po Anglii, Kanadzie i USA oraz miano najskuteczniejszej snajperki w historii. Ludmiła Pawliczenko była prawdziwą gwiazdą Armii Czerwonej. Wiele jednak wskazuje, że wszystko co wiemy o jej dokonaniach, to tak naprawdę produkt radzieckiej propagandy.
Czytaj dalej...
14.05.2018

Czy to był najbardziej zapijaczony naród średniowiecznej Europy? (podpowiedź: oczywiście NIE chodzi o Polaków)

Tak pod kątem produkcji napojów wyskokowych, jak i skali ich spożycia, jeden średniowieczny kraj bił na głowę wszystkie inne. Czy domyślacie się o jakim państwie mowa?
Czytaj dalej...
29.05.2018

Największa rzeź starożytnego świata. Kto stoczył tę bitwę i ile osób w niej zginęło?

To starcie starożytnych potęg mogło kosztować życie prawie 60 tysięcy ludzi. Naprzeciwko siebie stanęły dwie ogromne armie. Zwyciężyły determinacja i strategia, tak pomysłowa, że wzorują się na niej nawet współcześni dowódcy.
Czytaj dalej...