Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

MLM Marketing wielopoziomowy

John Kalench

MLM Marketing wielopoziomowy

39,90 zł

2633

 

Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.

Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią.

Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym.

Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami.

John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.

Studio Emka
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-650-6899-6

Tytuł oryginalny: Being The Best You Can Be In MLM

Liczba stron: 256

Format: 135x210mm

Cena katalogowa: 39,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
09.12.2018

Jak carska Ochrana przesłuchiwała polskie kobiety?

– „Przecież pani nie jest dzieckiem…. Dlaczego pani udaje, że mnie pani nie rozumie?” – niecierpliwie dopytywał komisarz rosyjskiej policji. Olka uparcie milczała, choć zza ścian dobiegały ją krzyki torturowanych.
Czytaj dalej...
14.12.2018

Bitwa pod Kłuszynem. Triumf, który otworzył Polakom drogę do zdobycia Moskwy w 1610 roku

Rosyjskiego cara zgubiła nadmierna pewność siebie. 4 lipca 1610 roku miał miażdżącą przewagę nad wrogiem. Ten zdołał go jednak podejść nocą, zaskoczyć niemal we śnie i zepchnąć do defensywy. Jak do tego doszło?
Czytaj dalej...
08.12.2018

Naćpani alianci. Czy o wyniku II wojny światowej przesądziły narkotyki?

Uzależnieni od niej byli ludzie z marginesu, a także gwiazdy filmowe oraz muzycy. Jednak dopiero druga wojna światowa wyniosła ten narkotyk na szczyty popularności, dopisując nowy rozdział do jego burzliwej historii. O czym mowa? O amfetaminie – ulubionej używce aliantów!
Czytaj dalej...
09.12.2018

Dzieło życia Hitlera. Jak przedwojenni krytycy przyjęli „Mein Kampf”?

Gdy Adolf Hitler zasiadał do pisania Mein Kampf, raczej nie przypuszczał, jak złą sławę zyska pewnego dnia jego dzieło. Do dziś to jedna z najbardziej kontrowersyjnych publikacji na świecie – prawdopodobnie najczęściej omawiana i… najrzadziej czytana książka w historii.
Czytaj dalej...