Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Harvard Business Review

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

39,90 zł

2633

 

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!
Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych.

Zasady skutecznej perswazji
Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma
Budowanie prawdziwych relacji
Angażowanie i tworzenie więzi
Sztuka przekonywania
Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider.

Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!

Helion
Oprawa twarda

Data pierwszego wydania:
2018-11-14

ISBN: 978-83-283-4561-4

Liczba stron: 144

Format: 22.1x8.6

Cena katalogowa: 39,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...
22.02.2019

Największa katastrofa w dziejach Polski. Nie mogą się z nią równać ani potop szwedzki, ani nawet druga wojna światowa

Dwie dekady po śmierci Chrobrego wciąż żywe były opowieści o jego wielkich wojennych zdobyczach. Poza wspomnieniami Polakom niewiele jednak zostało. Sny o nowym słowiańskim mocarstwie rozwiały się niemal z dnia na dzień. A samo istnienie państwa polskiego szybko stanęło pod znakiem zapytania.
Czytaj dalej...