Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-7390-6
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-7390-6
Liczba stron: 376
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 79,00 zł
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 79,00 zł