Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

15 tajemnic zarządzania czasem O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Kevin Kruse

15 tajemnic zarządzania czasem O czym wiedzą ludzie sukcesu?

6.8

(138 ocen) wspólnie z

37,00

 

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań.

Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!

Z tej książki dowiesz się:
Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż w czasie”.
Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy?
Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności?
Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu?
Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.
Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-2835-8

Tytuł oryginalny: 15 secrets successful people know about time managment

Liczba stron: 208

Format: 140x210mm

Cena detaliczna: 37,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...