Pierwsze polskie wydanie kultowej książki poświęconej projektowaniu. Od czego zależy, czy przedmiot jest dobrze lub źle zaprojektowany? Kiedy spełnia on oczekiwania użytkowników, a kiedy zaspokaja wyłącznie ambicje projektanta? Co sprawia, że jedne przedmioty przechodzą do historii, a inne ulegają zapomnieniu? Donald Norman, amerykański psycholog kognitywny i projektant, wnikliwie i ze swadą opowiada o tym, na czym polega funkcjonalność projektowania i na czym opierają się nasze relacje z przedmiotami. Fascynująca lektura nie tylko dla adeptów wzornictwa przemysłowego i dizajnu.
Karakter
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-670-1688-9
Tytuł oryginalny: The Design of Everyday Things
ISBN: 978-83-670-1688-9
Tytuł oryginalny: The Design of Everyday Things
Liczba stron: 368
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł