Kryzys stanowi zagrożenie dla firm, ale może też być katalizatorem przemian gospodarczych – stymulować powstawanie nowych, tańszych dla klientów lub bardziej efektywnych technologii i produktów, otwierać szanse przed innowacyjnymi rozwiązaniami. Z badań przeprowadzonych przez zespół autorów wynika, że znacząca grupa przedsiębiorstw jest w stanie aktywnie przeciwdziałać negatywnym tendencjom. Firmy te nie tylko redukują koszty, ale również wprowadzają nowe techniki zarządzania oraz innowacyjne produkty.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce są nie tylko mechanizmy kryzysu, lecz przede wszystkim formy radzenia sobie z nim.
Universitas
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-242-1671-0
ISBN: 978-83-242-1671-0
Liczba stron: 212
Format: 160x235mm
Cena detaliczna: 39,00 zł
Format: 160x235mm
Cena detaliczna: 39,00 zł