Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Innowacje w transporcie. Zrównoważony rozwój. Integracja gałęzi transportu. Sztuczna inteligencja.

Opracowanie Zbiorowe

Innowacje w transporcie. Zrównoważony rozwój. Integracja gałęzi transportu. Sztuczna inteligencja.

60,50

 

Publikacja INNOWACJE W TRANSPORCIE. Zrównoważony rozwój. Integracja gałęzi transportu. Sztuczna inteligencja została napisana przez naukowców i praktyków w związku z dynamicznym rozwojem transportu i logistyki w świecie – branży, która jest filarem polskiej gospodarki, wytwarza 6% PKB. a 40% kabotażu i prawie 1/3 międzynarodowego transportu samochodowego ładunków w Unii Europejskiej jest obsługiwana przez polskie firmy transportowe.

Autorami są profesorowie, naukowcy i praktycy z wielu ośrodków, w tym z Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Morskiego International Maritime Organization w Londynie, przedsiębiorstw transportowych.

Problem innowacji jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem różnych sfer działalności transportu. Autorzy wybrali te aspekty, które z ich punktu widzenia są obecnie istotne, odpowiadają na wyzwania stojące przed transportem w świetle współczesnych oczekiwań. Innowacje transportowe, przedstawione w książce, dotyczą na przykład:

  • innowacji infrastrukturalnych,
  • innowacji w transporcie samochodowym, kolejowym, wodnym śródlądowym, morskim, rowerowym,
  • innowacyjnego zarządzania transportem w miastach.

Podręcznik ten kierowany jest do studentów studiów inżynierskich i ekonomicznych – na kierunkach: transport, logistyka, ekonomika transportu itp., ale również do administracji samorządowej i centralnej, spedytorów, operatorów logistycznych czy przedstawicieli firm transportowych.

PWN
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 978-83-01-21503-3

Liczba stron: 304

Cena detaliczna: 69,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...