Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Sam Horn

Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

6.3

(16 ocen) wspólnie z

34,90

 

Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy?
Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę – nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego.
Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji – chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy.
Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki.
Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną.
Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi.
Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela.
Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja „tajemna metoda” zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-808-7062-8

Tytuł oryginalny: Got Your Attention? How to Create Intrigue and Connect with Anyone

Liczba stron: 238

Format: 141x218mm

Cena detaliczna: 34,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...