Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8301137398
Tytuł oryginalny: MARKETING CHANNELS
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8301137398
Tytuł oryginalny: MARKETING CHANNELS
Liczba stron: 651
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 104,00 zł
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 104,00 zł