Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Komiks dla Pixela 64+

Michał Śledziński

Komiks dla Pixela 64+

7.2

(18 ocen) wspólnie z

59,00

 

Wówczas jeszcze nikt nie mógł wiedzieć czy i jak długo PIXEL utrzyma się na coraz trudniejszym rynku wydawniczym i czy nasza współpraca z Michałem będzie „na stałe”. Magazyn znalazł wygodne miejsce na półkach salonów prasowych oraz zyskał rzeszę wiernych Czytelników, a my zdążyliśmy się ze Śledziem zaprzyjaźnić. Rytm naszych kontaktów wyznacza comiesięczny deadline związany z drukarnią, urozmaicony spotkaniami prywatnymi czy choćby podczas kolejnych edycji Festiwalu Pixel Heaven.

Powstał wyjątkowy album komiksowy, opisujący sześć lat z życia autora – artysty, gracza, w końcu ojca. 64 plansze publikowane na łamach magazynu Pixel, uzupełnione o crossover, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował – Komiks Dla Pixela x Osiedle Swoboda. 18-stronicowy epizod, w którym Niedźwiedź i Smutny spotykają mistrza gry w Komumony (popularnej wśród patriotycznej młodzieży rządowej aplikacji rozrywkowej)... Wyjątkowa lektura dla wszystkich, niekoniecznie fanów gier wideo.


ŚLEDZIU
Michał Śledziu Śledziński to urodzony w Bydgoszczy scenarzysta, rysownik, reżyser od początku działalności związany z prasą poświęconą grom wideo. Debiutował w Secret Service potem przez długie lata był związany z magazynami Świat Gier Komputerowych oraz Play. Publikował także w pismach Gambler, NEO Plus, Cybermycha, Engarde. KDP to seria wykreowana specjalnie na potrzeby magazynu PIXEL. Na przełomie wieków stworzył magazyn komiksowy Produkt, któremu szefował do ostatniego numeru. Jego najbardziej znanymi powieściami graficznymi są Osiedle Swoboda, Na szybko spisane oraz Wartości rodzinne. Współpracował przy produkcji reklam, seriali TV oraz pełnometrażowych filmów. Odpowiada za reżyserię części odcinków seriali animowanych Kacperiada oraz Kajko i Kokosz.

PIXEL
Magazyn PIXEL porusza się w obrębie szeroko rozumianej kultury gier wideo. Oprócz recenzji wybranych tytułów, proponujemy dużo publicystyki, wywiady z legendarnymi twórcami gier, materiały retro, tematy okołogrowe oraz felietony piór branżowych maestrów. O wyjątkowym charakterze magazynu stanowi zespół redakcyjny, w którym z najlepszymi dziennikarzami branżowymi spotykają się osoby odpowiedzialne za powstanie pierwszych kultowych polskich czasopism komputerowych.

Pixel
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-952-1761-6

Liczba stron: 102

Format: 21.0x28.0cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...