Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Marketing 4.0
6.7

(111 ocen) wspólnie z

44,90

 

Ponowne spotkanie trójki liderów: Philipa Kotlera, Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana z MarkPlus Inc..

W treści książki znajdziemy próby użycia nowoczesnych technologii do zbadania kim są konsumenci i czym się kierują przy wyborze produktu.

Marketing 4.0 przedstawia nowy podział kroków prowadzących do zakupu. Do tej pory wyróżniane były: rozbudzanie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań oraz działanie. Wszystko to rozszerzone zostało o orędownictwo.

Nowe, ciekawe zjawisko nie zostało jeszcze w pełni przeanalizowane.
Książka Marketing 4.0 to kopalnia wiedzy, która w kompleksowy sposób przedstawi Ci wszystkie niezbędne informacje, rozbudzające Twoje zainteresowania.

Po przeczytaniu zdobędziesz wiedzę z zakresu:

- wykorzystania big data do poznania konsumentów, w tym trzech wiodących grup, a więc młodzieży, kobiet i netizenów

- zrozumienia jak wielki wpływ na konsumentów ma rynek cyfrowy

Warto poznać fenomen sprzedaży i promocji internetowej, by zwiększyć swój potencjał i przez to także zyski. W książce znajdziecie opis procesu oraz metod jak przejść z marketingu tradycyjnego do cyfrowego.

***

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość.
Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

***

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery.
Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners

***

Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać.
Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

***

Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść.
George S. Day, profesor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-808-7190-8

Tytuł oryginalny: Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital

Liczba stron: 184

Format: 15.8x23.2

Cena detaliczna: 44,90 zł

Autor o marketingu

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...