Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7981-6
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7981-6
Liczba stron: 244
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 54,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 54,00 zł