Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych Kwalifikacja MOT.06 Podręcznik do nauki zawodu technik pojazdów samochodowych. Część 1 Szkoły ponadpodstawowe

Szymańczak Mariusz

Organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych Kwalifikacja MOT.06 Podręcznik do nauki zawodu technik pojazdów samochodowych. Część 1 Szkoły ponadpodstawowe

65,36

 

Organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych. MOT.06. Technik pojazdów samochodowych. Część 1

Podręcznik koncentruje się na zagadnieniach dotyczących dokumentacji obsługi i naprawy pojazdów, przedstawia wiele wzorów dokumentów i objaśnia konieczność ich stosowania w warsztacie samochodowym. Omawia także przyczyny występowania uszkodzeń i nadmiernego zużycia poszczególnych zespołów i podzespołów. Dokładnie opisuje różne rodzaje materiałów używanych w warsztacie samochodowym, kładzie przy tym szczególny nacisk na łączenia tych materiałów i ochronę przed korozją lub nadmiernym tarciem poszczególnych elementów pojazdów. Publikacja prezentuje również zasady gospodarki materiałowej (w tym odpadowej) w warsztacie, a także podkreśla znaczenie kompetencji personalnych w pracy technika pojazdów samochodowych.

Podręcznik przybliża zagadnienia dotyczące podstaw motoryzacji, które nie zostały szczegółowo omówione w podręcznikach do pierwszych kwalifikacji (MOT.02, MOT.05), takie jak pomiary warsztatowe oraz charakterystyka technik odlewania i metod obróbki.

Publikacja obfituje w starannie dobrane ilustracje, które pomagają zrozumieć ważniejsze zagadnienia. Przemyślany dobór pytań i poleceń pozwala skontrolować wiedzę.

WSiP
Oprawa miękka

Wydanie: 1

ISBN: 9788302196232

Liczba stron: 368

Cena detaliczna: 60,30 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...