Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji
Muza
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2012-01-31
ISBN: 978-83-775-8131-5
Tytuł oryginalny: Poster Handbook
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2012-01-31
ISBN: 978-83-775-8131-5
Tytuł oryginalny: Poster Handbook
Liczba stron: 320
Format: 150x200mm
Cena detaliczna: 39,99 zł
Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa
Format: 150x200mm
Cena detaliczna: 39,99 zł
Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa