Frédéric Martel przedstawia politykę kulturalną Stanów Zjednoczonych i próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego amerykański rząd nie odgrywa w niej bezpośredniej roli. Opisuje również, w jaki sposób szeroka koalicja prywatnych przedsiębiorstw, agencji i instytucji pożytku publicznego, bogatych filantropów, uniwersytetów i lokalnych wspólnot, które działają autonomicznie, konkurując ze sobą lub współpracując, wspiera wszechstronny rozwój kultury w Stanach Zjednoczonych. Poznanie tego systemu pozwoli, według autora, lepiej bronić narodowe kultury przed amerykańską dominacją.
Wydawnictwo Dialog
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-612-0321-6
ISBN: 978-83-612-0321-6
Liczba stron: 572
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 65,00 zł
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 65,00 zł