Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Starland 1 Podręcznik wieloletni Szkoła podstawowa

Dooley Jenny, Evans Virginia

Starland 1 Podręcznik wieloletni Szkoła podstawowa

45,00

 

tarland to złożony z trzech części kurs języka angielskiego dla klas 4-6 szkoły podstawowej. Podręczniki Starland 1-2 zostały dostosowane do wymogów wieloletniego użytku i jest przeznaczony dla szkół korzystających z dotacji na rok szkolny 2016/2017.

Informacja o sposobie dostosowania podręczników do wymogów wieloletniego użytku

Zmiany zostały wprowadzone w taki sposób, aby zachować najwyższą jakość merytoryczną podręcznika i nie zmieniać metod nauczania. Żadne zadanie nie zostało usunięte lub zmienione. Przy zadaniach wymagających pisania umieszczona została jedynie specjalna ikona przypominająca, że odpowiedzi nie należy zapisywać w podręczniku. Dodatkowo zmniejszono i zaciemniono miejsca (np. luki w zdaniu) przeznaczone do uzupełnienia.


Najważniejsze cechy serii Starland

program nauczania zgodny z założeniami Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (CEF);
przejrzysta prezentacja oraz gruntowne ćwiczenie materiału językowego;
tematyka i ćwiczenia dobrane i opracowane w taki sposób, by nie tylko zaciekawić uczniów, ale także zachęcić ich do nauki języka angielskiego;
bogaty wybór interesujących tekstów do czytania i słuchania;
wszystkie cztery sprawności językowe rozwijane i ćwiczone równomiernie;
systematyczne ćwiczenie sprawności mówienia poprzez dialogi sytuacyjne i odgrywanie scenek (Everyday English);
szeroka gama ćwiczeń rozwijających umiejętność rozumienia ze słuchu;
ćwiczenia służące rozwijaniu krok po kroku umiejętności pisania;
krótkie i przejrzyste objaśnienia gramatyczne, którym towarzyszą ćwiczenia uporządkowane według stopnia trudności;
ćwiczenie wymowy i intonacji;
ćwiczenia oznaczone „Think” rozwijające umiejętność krytycznego myślenia;
ćwiczenia oznaczone „ICT” rozwijające – zgodnie z nową podstawą programową – umiejętność posługiwania się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, w tym także dla wyszukiwania i korzystania z informacji;
propozycje prac projektowych do samodzielnego wykonania;
działy poświęcone kulturze i obyczajom krajów angielskiego obszaru językowego oraz innych krajów (Culture Corner);
działy poświęcone tematyce pojawiającej się w programie nauczania innych przedmiotów szkolnych (Across the Curriculum);
wskazówki ułatwiające efektywną naukę (Study Skills);
sekcje Time Out zawierające interesujące ćwiczenia służące nauce poprzez zabawę, quizy oraz piosenki;
regularne powtórki materiału zawierające zadania służące samodzielnemu sprawdzaniu wiadomości po każdym module (Self-Check);
Vocabulary Bank zawierający ćwiczenia utrwalające kluczowe słownictwo;
słowniczek angielsko-polski wraz z wymową na końcu podręcznika.

Express Publishing
Oprawa miękka

ISBN: 978-14-715-3710-3

Liczba stron: 128

Format: 210x290mm

Cena detaliczna: 45,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...