Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu.
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.
Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.
W książce:
Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy
Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji
Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta
Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami
OnePress
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-289-0007-3
ISBN: 978-83-289-0007-3
Liczba stron: 320
Format: 14.0x20.8cm
Cena detaliczna: 54,90 zł
Format: 14.0x20.8cm
Cena detaliczna: 54,90 zł