Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”. Profesor Adam Noga pracuje w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, w której w 2004 roku objął Katedrę Ekonomii.
MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: 1
ISBN: 9788381755191
Wydanie: 1
ISBN: 9788381755191
Liczba stron: 240
Format: 15.8x23.3cm
Cena detaliczna: 54,90 zł
Format: 15.8x23.3cm
Cena detaliczna: 54,90 zł