Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 w wybranych funkcjonalnych obszarach zarządzania przedsiębiorstw b

Ewa Stawiarska, Matusek Mirosław, Szwajca Danuta

Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 w wybranych funkcjonalnych obszarach zarządzania przedsiębiorstw b

48,11

 

Sektor motoryzacyjny jest jedną z kluczowych gałęzi polskiej gospodarki. Stosowanie rozwiązań Przemysłu 4.0 i efektywne wykorzystanie nowoczesnych technologii daje szansę na jego dalszy dynamiczny rozwój. Wdrażanie rozwiązań Przemysłu 4.0 do procesów biznesowych przedsiębiorstw motoryzacyjnych powinno mieć miejsce nie tylko w obszarze produkcji czy logistyki, jak najczęściej się wskazuje, ale także obejmować ich pozostałe obszary funkcjonalne.

Posługując się wypracowanym modelem, autorzy ocenili poziom dojrzałości przedsiębiorstw branży motoryzacyjnej we wdrażaniu rozwiązań Przemysłu 4.0 w sześciu następujących funkcjonalnych obszarach:
- zarządzanie produkcją,
- zarządzanie logistyką,
- zarządzanie jakością,
- zarządzanie kadrami,
- zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu,
- zarządzanie innowacjami.

W publikacji autorzy zachęcają przedsiębiorców do korzystania z zaproponowanych narzędzi do pomiaru poziomu dojrzałości przedsiębiorstwa we wdrażaniu Przemysłu 4.0 i porównywania swoich wyników z wynikami badanych przedsiębiorstw. Opracowany model może wspomagać menedżerów w rozważaniach na temat możliwości transformacji w kierunku Przemysłu 4.0 oraz w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii i planów działań.

Książka jest adresowana przede wszystkim do praktyków, inżynierów i menedżerów z branży motoryzacyjnej, a także do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem przedsiębiorstwami w dobie wyzwań Przemysłu 4.0.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 9788381028134

Liczba stron: 210

Format: 23.5x16.5cm

Cena detaliczna: 72,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...