Książka wieloletniego pracownika firmy Apple, znanego na cały świat specjalisty w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, który wyjaśnia, jakimi pobudkami kieruje się człowiek wybierając rzeczy ładne i wierząc, że będą one działać lepiej. Dlaczego ludzie wydają mnóstwo pieniędzy ma ikony wzornictwa, jakie emocje one wzbudzają?
Lektura godna polecenia nie tylko projektantom, ale także psychologom, menadżerom, producentom i wszystkim tym, którzy pragną dowiedzieć się dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe.
Arkady
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-213-4870-4
Tytuł oryginalny: Emotional Design
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-213-4870-4
Tytuł oryginalny: Emotional Design
Liczba stron: 264
Format: 13.5x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 13.5x20.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł