Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

Ewelina Podrez-Siama

SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych

39,98

 

Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj!

Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ? oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.

Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą, mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ? i stanowią Twoją konkurencję? Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów, grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych. Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.

Najważniejsze zagadnienia:

kwestie kontentowe ? czyli wszystko, co dotyczy doboru słów kluczowych i budowy treści
aspekty techniczne ? architektura bloga, optymalizacja poszczególnych taksonomii, dane strukturalne, konfiguracja pluginów SEO, czas ładowania strony i Core Web Vitals
narzędzia ułatwiające optymalizację ? darmowe i płatne
sposoby na stałe zwiększanie zasięgu bloga ? w tym sprzedaż artykułów sponsorowanych
opinie innych ekspertów – czyli co jeszcze możesz zrobić, by odnieść sukces nie tylko w wyszukiwarce

OnePress
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-283-9806-1

Liczba stron: 296

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...