Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania:
- Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego?
- Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa?
- Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa?
- Jak odczytać "kod wartości" małego przedsiębiorstwa?
- Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego?
- Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?
CeDeWu
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6447-1
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6447-1
Liczba stron: 222
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 44,00 zł
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 44,00 zł