Menu

Jolanta Kubiak

Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie. Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory. Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości. Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017. Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune” Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post”
Co powiedzieć, żeby odnieść sukces! Czy zdarzyło ci się kiedyś zgubić wątek w trakcie publicznego wystąpienia? Zrezygnowałeś z możliwości awansu lub podwyżki, bo nie wiedziałeś, jak się ich domagać? Przegapiłeś okazję nawiązania ciekawej znajomości, ponieważ nie miałeś pomysłu, jak zacząć rozmowę? Książka ta zawiera mnóstwo skutecznych technik, strategii, a także gotowych zwrotów i wypowiedzi, przydatnych nie tylko w takich, ale i wielu innych życiowych sytuacjach. „Słowa, które pomagają wygrać“ sprawią, że łatwiej i skuteczniej będziesz się komunikować z otoczeniem i osiągniesz swoje cele. Don Gabor to specjalista w zakresie komunikacji interpersonalnej, autor bestsellerów „Jak zacząć rozmowę i zdobyć przyjaciół“ oraz „Marzeń w zasięgu ręki“ (REBIS, 2007). Uczy prowadzenia rozmów biznesowych i doskonalenia współpracy z klientami
Poradnik dla par, którego celem jest przybliżenie świata męskiego i kobiecego – ukazanie różnic i wskazanie, jak interpretować i modyfikować zachowania/komunikaty, aby być lepiej rozumianym. Wszystko to w konwencji terapii poznawczo-behavioralnej. Każdy rozdział rozpoczyna się krótkim streszczeniem badań na dany temat i interpretacją wniosków. Później autorka zamieszcza case study, gdzie śledzimy zachowania bohaterów i widzimy np. impas w kontakcie, potem jest interpretacja, podane zasady, wskazówki, dobre rady – osobne dla mężczyzn, osobne dla kobiet, jak unikać blokad w kontakcie i nieporozumień.
Jak radzić sobie w pracy z ludźmi, którzy pozbawiają cie energii! Pracujesz z emocjonalnymi wampirami? Naucz się przed nimi bronić! Współpracownicy, szefowie, podwładni – emocjonalne wampiry można spotkać w każdej firmie na wszystkich szczeblach hierarchii. Wysysają z ciebie energię i wprowadzają niezdrową atmosferę, co utrudnia pracę. Autor dowcipnie i przystępnie opisuje odmiany wampirów występujące w miejscu pracy. Dowiesz się m.in., jak sobie radzić z: – typami aspołecznymi, które w poszukiwaniu mocnych wrażeń nie cofną się przed niczym, nawet przed agresją; – menedżerami, dla których pozory są ważniejsze niż rzeczywistość, a problemy rozwiązuje się za pomocą wystąpień motywacyjnych; – obsesyjno-kompulsywnymi maniakami kontrolowania; – narcystycznymi szefami, którzy są przekonani, że świat kręci się wokół nich. Emocjonalny wampir jako kolega czy podwładny może być męczący i irytujący, lecz jako człowiek u władzy staje się naprawdę niebezpieczny – może złamać ci karierę lub upodobnić cię do siebie. Nie bądź bezbronny, naucz się rozpoznawać sygnały ostrzegawcze i eliminować zagrożenie dzięki „Emocjonalnym wampirom w pracy”. Dr Albert J. Bernstein to uznany psycholog kliniczny, a także felietonista i doradca biznesowy. Jest współautorem książek „Trudni współpracownicy” i „Dinozaury są wśród nas. Jak sobie radzić z nimi w pracy”. Po sukcesie własnej książki „Emocjonalne wampiry” (REBIS, 2004, 2013) napisał jej kontynuację „Emocjonalne wampiry w pracy”.
Czy w naszym najbliższym otoczeniu znajdują się ludzie, którzy w tajemniczy sposób pozbawiają nas energii, poczucia własnej wartości i bezlitośnie nas wykorzystują? Jeśli tak, to wpadliśmy w szpony emocjonalnych wampirów! Czyhają one wszędzie – w naszych rodzinach, miejscach pracy, a być może nawet z jednym z nich dzielimy łóżko. Błyskotliwe, utalentowane lub też epatujące bezradnością, pozyskują nasze zaufanie i uczucia, po to by wyssać z nas siły i pozostawić wydmuszkę. Albert J. Bernstein przystępnie i dowcipnie opisuje rozmaite typy osobowości i odmian emocjonalnych wampirów – bezwzględnych tyranów, aspołecznych hedonistów, samolubnych narcyzów, męczących paranoików. Uczy, jak ich rozpoznawać, i przedstawia strategie obronne, przydatne gdy zostaniemy zaatakowani. Książka oparta na wiedzy psychologicznej, zawiera cenne rady i sporą dawkę humoru, tak potrzebnego w trudnych i wyczerpujących relacjach. dr Albert J. Bernstein to uznany psycholog kliniczny, a także felietonista i doradca biznesowy. Jest współautorem dwóch wydanych w Polsce książek – Trudni współpracownicy i Dinozaury są wśród nas. Jak sobie radzić z nimi w pracy.
W książce Wspieraj swój mózg - odmładzaj się bestsellerowy autor i wybitny psychiatra dr Daniel G. Amen przedstawia swój łatwy do zastosowania i przeciwdziałający starzeniu program. Dowiesz się m.in.: Jak poprawić pamięć, nastrój, możliwości koncentracji i zwiększyć zapas energii. Jak zmniejszyć ryzyko choroby Alzheimera i innych form otępienia. Co jeść, żeby przedłużyć sobie życie. Jak zmniejszyć widoczne oznaki starzenia i sprawić, żeby skóra wyglądała piękniej i zdrowiej. Czym wspomagać mózg po urazach, udarach, wyjściu z nałogu albo zatruciu. Jak zwiększyć szanse na to, żeby żyć dłużej i wyglądać młodziej. Wykorzystując strategie postępowania zdrowe dla mózgu, szczegółowo przedstawione w tym poradniku, możesz przechytrzyć geny i spowolnić proces starzenia. „Zapiszcie mnie na lepszy mózg. Wszyscy się starzejemy. Ale jeżeli ktoś chce się starzeć, czując się młodziej i pamiętając, gdzie położył okulary, to powinien przeczytać nową książkę doktora Amena. Jest pełna wspaniałych historii i zachęca, żeby zająć się najważniejszą częścią samego siebie”. Bill Cosby Doktor Daniel G. Amen jest psychiatrą, badaczem układu nerwowego, klinicystą i specjalistą badań obrazowych mózgu; laureatem licznych nagród naukowych i literackich.Spośród wielu jego książek REBIS opublikował już Leczenie lęków i depresji oraz Zadbaj o mózg.