Menu

Ravensburger

Ravensburger
Kto jest zuchem i ucieknie przed karaluchem? Trwa wyścig, aż do pojawienia się karalucha! Żuki rzucają kostką i wykonują ruchy do przodu, do momentu, gdy z pętli wyjdzie karaluch i zacznie śmigać po podwórzu. Zepchnął Was z pola? Jeżeli nie, macie szczęście i możecie dalej dążyć do celu! Zawartość pudełka: karaluch HEXBUG nano V2 z baterią plansza podwórze 2 pętle 12 figurek żuków kostka instrukcja. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 5 lat
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! Zawartość: 1 plansza do gry 34 karty ze ścieżkami 24 karty z tajemnicami 4 pionki Dla 2-4 graczy Wiek 7-99 Czas rozgrywki ok. 20-30 min.
Dzięki zestawowi uzupełniającemu Budowle masz więcej możliwych kombinacji, aby uczynić Twój system torów bardziej skomplikowanym. Połącz elementy z zestawem startowym GraviTrax. Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym. Zawartość: 2-częściowa podstawa przezroczysty poziom 8 dużych elementów dystansowych 4 małe elementy dystansowe 2 zwrotnice element łączący 3 w 1 1 wir 4 elementy podstawowe podłużny element końcowy wkłady do elementów podstawowych: 2 łapacze, 1 wolny spadek, 1 rozprysk, 1 cel. instrukcja. Wiek 8+
Kogut zakradł się do stodoły i usadowił na środku gniazda. I teraz rzuca w dodatku jajkami!. Której z odważnych kur uda się jako pierwszej dotrzeć do gniazda i przepędzić koguta? Zawartość: - 1 makieta do gry - 1 gniazdo z kogutem i rynną - 1 bańka na mleko - 1 beczka - 1 wiadro - 1 polewaczka - 12 kur - 2 kostki - 1 jajko - 1 instrukcja gry Wiek graczy: 4-8 lat Ilość graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15-20 minut
Gra planszowa z interaktywną skrzynią. Odkryj tajemnice mówiących zwierząt i znajdź rabusia. Podążaj za wskazówkami magicznej skrzyni. Interaktywna, mówiąca skrzynia sprawia, że każda rozgrywka jest inna i za każdym razem ekscytująca. Zawartość: 1 interaktywna skrzynia 1 plansza do gry, 4 pionki 1 duch, 1 plansza z kotem 9 żetonów przysmaków 4 żetony klucze 4 tabliczki z drzwiami 10 kart rabusiów 1 pierścień instrukcja. Gra dla 2-4 graczy, wiek 6-99 lat.
Nowa odsłona popularnej gry z uroczymi króliczkami w roli głównej. Lotti Karotti to gra zręcznościowa dla najmłodszych. Polega na tym, że króliczki wspinają się na szczyt góry - wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na szczycie i znajdzie swoje marchewki. Niestety nie wszystko idzie prosto - czasem nieoczekiwanie mały króliczek spada do dziury, która znienacka pojawia się pod jego nogami. Proste zasady i nieoczekiwane wygrane Chociaż gra ma proste zasady zrozumiałe nawet dla najmłodszych graczy, to wynik gry nigdy nie jest przesądzony - nie wiadomo, kiedy pod danym pionkiem otworzy się zapadnia, a króliczek zniknie. Gra gwarantuje mnóstwo śmiechu i radości nie tylko maluchom, ale również ich opiekunom. Zasady gry Na środku stołu umieszczamy zielony pagórek - każdy z graczy może wybrać jeden z czterech kolorów króliczków (żółty, niebieski, fioletowy, różowy). Potasowane karty kładziemy na stole rewersem do góry (czyli tak, by nie było widać ich zawartości). Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, natomiast reszta gra w kolejności zgodnej z kierunkiem wskazówek zegara. Na każdej z kart można znaleźć informację, o ile pól poruszy się tym razem króliczek danego gracza, natomiast karta z marchewką oznacza, że należy przekręcić znajdującą się na szczycie marchewkę - w tym momencie może pojawić się dziura, która wciągnie któregoś króliczka. Na szczęście każdy gracz ma cztery króliczki, zatem nawet jeżeli któryś spadnie z góry, to pozostałe wciąż mają szansę na zdobycie upragnionych marchewek. Wygrywa ten, którego króliczek pierwsze wespnie się na szczyt i zdobędzie swój przysmak - marchewki. Nauka dla najmłodszych Lotti Karotti prosta gra, której bohaterami są urocze króliczki - pozwoli dzieciom rozwijać zarówno wyobraźnię jak i zręczność czy umiejętność logicznego myślenia. Ponadto gra ta wprowadza również elementy prostego liczenia (1-3). Nawet przegrana cieszy Najmłodsze dzieci cieszą się nie tylko z wygranej - moment, gdy króliczki wpadają do dziur bywa równie satysfakcjonujący, co tylko przedłuża czas spędzony na rozpracowywaniu tej gry i pozwala na wzbudzenie jeszcze większej radości u dziecka. Zawartość pudełka ozielone wzgórze z gigantyczną marchewką o wymiarach ok. 29 x 26 cm o16 króliczków (w 4 kolorach: różowym, fioletowym, niebieskim i żółtym) o24 karty do gry oinstrukcja obsługi w języku polskim Wiek gracza: 3+ Wymiary pudełka: 27x27x11 cm Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Witaj w labiryncie wież! W górę schodów i w dół spieszą magicy, czarownice, uczniowie magii i spółka, aby odnaleźć ukryte w labiryncie skarby. Używają magicznych mocy, przesuwając ogromne wieże i wyczarowując sobie najwyższe wyżyny i najgłębsze doliny! Ten, kto najszybciej zbierze swoje skarby, wygra w sprytnej przesuwance w 3D! Zawartość: 1 plansza do gry 26 wież 4 figurki do gry 12 kart skarbów 4 runiczne karty 24 magiczne karty Dla 2-4 graczy Czas rozgrywki ok. 20-30 min. Wiek 7+
Cucaracula wywołuje zamęt - wyrzuć ją z zamku za pomocą katapulty! Komu uda się zebrać najwięcej świec i wygnać Cucaraculę z zamku? Zawartość: - 1 HEXBUG nano - trójwymiarowa plansza do gry - 1 katapulta - 38 żetonów ze świecami - 4 pionki - 1 plansza - instrukcja Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 10-15 minut
Gotowi? Okulary na nos i start! Jako pierwszy klepnij otwartą ręką w kartę z symbolem, który został wyrzucony na kostce. Potem wyszukaj odpowiedni element maski dla innego gracza i przymocuj go do jego okularów. Ciekawe, kto jako pierwszy będzie wyglądał jak kompletny wariat? Zawartość opakowania: 4 × okulary 5 × zacisk na nos 10 × klipsy do uszu Karta z symbolami 25 × maski 1 × kostka Gra dla 2–4 graczy w wieku 5 lat
Dodaj swojej kulce energii, aby potoczyła się dalej. Możesz to zrobić dzięki młotkowi. Połącz go z zestawem startowym GraviTrax, aby uzyskać jeszcze więcej akcji i emocji. Ciekawe, czy młotek sprawi, że Twoja kulka potoczy się do mety? Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym GraviTrax. Zawartość: 1 młotek 1 długa szyna 2 średnie szyny 3 krótkie szyny instrukcja. Wiek 8+
Wystrzel swoją kulkę przez pętlę! Z pętlą możesz przewrócić swój świat do góry nogami. Połącz pętlę z zestawem startowym GraviTrax, aby uzyskać jeszcze więcej akcji i emocji. Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym. Zawartość: 1 pętla 1 długa szyna 2 średnie szyny 3 krótkie szyny instrukcja. Wiek 8+
Przerzuć swoją kulkę nad każdą przeszkodą! Przeżyj ten spektakularny efekt z wyrzutnią, która potrafi pokonać grawitację! Połącz wyrzutnię z zestawem startowym GraviTrax, aby uzyskać jeszcze więcej akcji i emocji. Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym. Zawartość: wyrzutnia 4 kulki 10 dodatkowych gumeczek instrukcja. Wiek 8+
Zwiększ prędkość dzięki użyciu siły magnetycznej! Wyrzucaj kulki na spektakularną wysokość, z niesamowitą prędkością, a także wydłużaj zasięg kulki dzięki magnetycznej armatce. Połącz armatkę z zestawem startowym GraviTrax, aby uzyskać jeszcze więcej akcji i emocji. Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym. Zawartość: magnetyczna armatka 3 kulki instrukcja Wiek 8+
Dzięki zestawowi uzupełniającemu „Tory” możesz umieścić swój system torów na nowym poziomie i rozszerzyć go. Połącz elementy z zestawem startowym GraviTrax Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym. Zawartość: 6 kulek 16 dużych elementów dystansowych 8 małych elementów dystansowych 7 zakrętów 1 skrzyżowanie 1 długa szyna 2 średnie szyny 3 krótkie szyny instrukcja. Wiek 8+
Teraz labirynt z fascynującym efektem świetlnym. Już od 30 lat gra zachwyca miliony graczy. W ciągu dnia możecie grać w ulubioną grę w labirynt, a gdy zapadnie ciemność, szukać tajemniczych nocnych skarbów. Dwie gry w jednej! Zawartość: plansza do gry 34 kwadratowe karty korytarzy 24 karty skarbów 4 figurki 12 kwadratowych kart nocnych skarbów 3 monety Liczba graczy 2-4 Wiek 7+
Dołączmy do ekscytującego i szalonego wyścigu zajączków! Wygrywa ten, kto pierwszy zdobędzie soczystą marchewkę na szczycie wzgórza. Po drodze czeka jednak wiele niespodzianek. Pojawiają się nagle dołki i - ojej!!! - jeden z zajączków wpada do środka i znika. Zaczynamy - obracamy marchewkę - niech każdy dobrze się bawi! Zawartość: 1 zielone wzgórze z obracającą się marchewką 16 zajączków w 4 kolorach 24 karty. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku 5-10 lat.
Uważaj! W kuchni jest karaluch! La Cucaracha to prosta i niezwykle emocjonująca gra. Przeznaczona jest dla wszystkich miłośników świetnej zabawy (w wieku 5+). Jedna rozgrywka trwa około 15-20 minut i może w niej uczestniczyć od 2-4 graczy. Rzuć kostką i podejmij decyzję! Użyj sztućców by zwabić karalucha do własnej pułapki! Zasady gry: Każdy z graczy kolejno rzuca specjalną kostką. Na każdej ze ścianek znajdują się: łyżka, nóż, widelec lub znak zapytania. Decyduje to o możliwości zmiany układu labiryntu. Gdy któryś z graczy pięciokrotnie złapie karalucha- wygrywa! Który z uczestników zabawy jest najsprytniejszy? Kto najszybciej złapie karalucha? Przekonajcie się! Zawartość opakowania: 1 robot Hexbug Nano, plansza z 25 ruchomymi sztućcami, 18 żetonów karaluchów, kostka, 2 pary drzwi, instrukcja.
Jeśli chcecie przedłużyć cudowne i niezapomniane chwile spędzone z Waszymi ulubionymi postaciami z bajek Disneya i nie tylko - zapraszamy do zabawy przy układaniu bajkowych puzzli. Do ułożenia trzy obrazki o wymiarach 21x21 cm, każdy z nich. Wiek 5+
Dotrzymajcie towarzystwa - Elsa, Anna, Olaf oraz Kristoff w magicznym wyścigu po lodowatym królestwie Arendelle. Jednak uważajcie, gdyż drogi na planszy będą się zmieniać sprawiając, że coś, co jeszcze przed chwilą było skrótem, nagle stanie się okrężną drogą i na odwrót! Komu uda się pierwszemu dotrzeć do Lodowego Pałacu, który wznosi się w wysokich górach? Zawartość: plansza z 4 wymiennymi częściami drogi 4 figury z podstawkami kołowrotek z wskazówką i uchwytem instrukcja. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 3.
Na trzech kostkach widzicie puste i pełne koła oraz figury w różnych kolorach. Kto z was odnajdzie prawidłową kombinację na kolorowych kształtach? Chciałbyś być najszybszy i jako pierwszy położyć swój żeton…? W tej pasjonującej grze możesz nauczyć się spostrzegawczości i świetnego refleksu! Zawartość pudełka: - 6 kolorowych plansz - 3 drewniane kostki - 36 żetonów w 6 kolorach - instrukcja Wiek graczy: 5-10 lat Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 15 minut
Podczas tej gry dzieci patrząc, słuchając i mówiąc przyswajają sobie pierwsze słówka angielskie. Zestaw zawiera grę w szukanie par i grę w bingo. Wczesny kontakt z językiem obcym sprzyja umiejętności porozumiewania się i umacnia wiarę w siebie samego. Zawartość: 6 planszy 36 karteczek 36 żetonów Wiek graczy: 5-8 lat Liczba graczy: 1-6 Czas rozgrywki: 15-20 minut
Zwierzęta i ich dzieci. Dzięki zabawie dzieci odkrywają, jakie matki mają małe zwierzęta. Jeśli dzieciom sprawi trudność odnalezienie właściwej pary, można sprawdzić, które puzzle do siebie pasują - ich brzegi są specjalnie uformowane. Poszukiwanie odpowiednich obrazków zwierząt jest wielką frajdą, nawet jeśli gra tylko jedno dziecko. Dzięki różnym wariantom gry można bawić się wciąż na nowe sposoby. Zawartość: 12 par kart z obrazkami opis gry. Gra przeznaczona dla 1-4 graczy, w wieku 3-6 lat.
Dzieci uczą się rozpoznawać i odróżniać kolory i kształty, Gra w trzech różnych wersjach dopasowana jest do innego wieku, stawia gracza przed nowymi wyzwaniami oraz dostarcza znakomitej zabawy. Zawartość: 64 kolorowe figury kostka z kolorami kostka z figurami Wiek graczy: 3-6 lat Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 10-15 minut
Moje pierwsze cyferki - będziemy się bawić, jednocześnie ucząc się cyferek! Rzuć kostką i znajdź odpowiednią kartę. Czy chcesz znaleźć kartę z kostką, kartę z liczbą, czy kartę z rysunkiem palców? Znajdź właściwą i umieść ją przy swojej karcie z obrazkiem. Pierwszy gracz, który umieści wszystkie puzzle przy swojej karcie z obrazkami, wygrywa grę. Zawartość: 10 plansz zawierających karty z obrazkami, karty z kostką do gry, karty z liczbami, karty z rysunkiem palców 1 kostka do gry Wiek graczy: 3-6 lat Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 15-20 minut
1 2 3
z 3
skocz do z 3