Menu

Ravensburger

Ravensburger
Kto jest zuchem i ucieknie przed karaluchem? Trwa wyścig, aż do pojawienia się karalucha! Żuki rzucają kostką i wykonują ruchy do przodu, do momentu, gdy z pętli wyjdzie karaluch i zacznie śmigać po podwórzu. Zepchnął Was z pola? Jeżeli nie, macie szczęście i możecie dalej dążyć do celu! Zawartość pudełka: karaluch HEXBUG nano V2 z baterią plansza podwórze 2 pętle 12 figurek żuków kostka instrukcja. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 5 lat
Kto pierwszy odnajdzie drogę do słynnych mieszkańców Hogwartu i powróci do punktu wyjścia? Harry, Ron, Hermiona, profesor Dumbledore, Hagrid i sowa Harry'ego, Hedwiga, czekają na odkrycie. Jeśli będziecie sprytnie przesuwać ścieżki labiryntu i tworzyć nowe drogi z pewnością dotrzecie do poszukiwanych postaci. Labirynt - proste zasady, a tyle niespodzianek! Zawartość: 1 plansza do gry 34 karty ze ścieżkami 24 karty z tajemnicami 4 pionki Dla 2-4 graczy Wiek 7-99 Czas rozgrywki ok. 20-30 min.
Dodaj swojej kulce energii, aby potoczyła się dalej. Możesz to zrobić dzięki młotkowi. Połącz go z zestawem startowym GraviTrax, aby uzyskać jeszcze więcej akcji i emocji. Ciekawe, czy młotek sprawi, że Twoja kulka potoczy się do mety? Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym GraviTrax. Zawartość: 1 młotek 1 długa szyna 2 średnie szyny 3 krótkie szyny instrukcja. Wiek 8+
Dzięki zestawowi uzupełniającemu Budowle masz więcej możliwych kombinacji, aby uczynić Twój system torów bardziej skomplikowanym. Połącz elementy z zestawem startowym GraviTrax. Możliwość zabawy tylko z zestawem startowym. Zawartość: 2-częściowa podstawa przezroczysty poziom 8 dużych elementów dystansowych 4 małe elementy dystansowe 2 zwrotnice element łączący 3 w 1 1 wir 4 elementy podstawowe podłużny element końcowy wkłady do elementów podstawowych: 2 łapacze, 1 wolny spadek, 1 rozprysk, 1 cel. instrukcja. Wiek 8+
Szukać, przesuwać, znaleźć przejście! Pod 47 otoczonymi tajemnicą piramidami faraon Ramzes II zakopał swoje wartościowe skarby. Gdyby mógł jednak przypomnieć sobie, gdzie! Ale na szczęście jesteście Wy i możecie mu pomóc. Przesuwajcie piramidy, zapamiętajcie drogi i wtedy możecie znaleźć skarby. Gra dla 2-5 graczy, od 8-99 lat.
Kogut zakradł się do stodoły i usadowił na środku gniazda. I teraz rzuca w dodatku jajkami!. Której z odważnych kur uda się jako pierwszej dotrzeć do gniazda i przepędzić koguta? Zawartość: - 1 makieta do gry - 1 gniazdo z kogutem i rynną - 1 bańka na mleko - 1 beczka - 1 wiadro - 1 polewaczka - 12 kur - 2 kostki - 1 jajko - 1 instrukcja gry Wiek graczy: 4-8 lat Ilość graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15-20 minut
Rewelacyjna gra towarzyska, przeznaczona dla 2-6 graczy. Wielka, dokładna plansza przedstawia miasto Londyn z siecią połączeń autobusowych, metra, przystankami autobusów i taksówek. Jeden z graczy wciela się w tajemniczego pana X, który ucieka po mieście poruszając się w swojej turze, podczas gdy reszta graczy nie wie gdzie się znajduje i dokąd podąża. Następnie pozostali gracze, w porozumieniu między sobą, próbują wykorzystać najlepiej jak umieją swoje zasoby biletów na różne środki komunikacji, aby złapać pana X. Trzeba nieźle pogłówkować, by zaplanować skuteczną obławę! Dobra taktyka i nieco szczęścia są atrybutami koniecznymi do tej gry. Zawartość: 1 plansza, 6 figurek, 29 kart startu, 130 biletów, 1 daszek Mistera X, 1 mapa Mistera X, 2 paski, 2 pierścienie dla policjantów. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 45 minut
Gra planszowa z interaktywną skrzynią. Odkryj tajemnice mówiących zwierząt i znajdź rabusia. Podążaj za wskazówkami magicznej skrzyni. Interaktywna, mówiąca skrzynia sprawia, że każda rozgrywka jest inna i za każdym razem ekscytująca. Zawartość: 1 interaktywna skrzynia 1 plansza do gry, 4 pionki 1 duch, 1 plansza z kotem 9 żetonów przysmaków 4 żetony klucze 4 tabliczki z drzwiami 10 kart rabusiów 1 pierścień instrukcja. Gra dla 2-4 graczy, wiek 6-99 lat.
Nowa odsłona popularnej gry z uroczymi króliczkami w roli głównej. Lotti Karotti to gra zręcznościowa dla najmłodszych. Polega na tym, że króliczki wspinają się na szczyt góry - wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na szczycie i znajdzie swoje marchewki. Niestety nie wszystko idzie prosto - czasem nieoczekiwanie mały króliczek spada do dziury, która znienacka pojawia się pod jego nogami. Proste zasady i nieoczekiwane wygrane Chociaż gra ma proste zasady zrozumiałe nawet dla najmłodszych graczy, to wynik gry nigdy nie jest przesądzony - nie wiadomo, kiedy pod danym pionkiem otworzy się zapadnia, a króliczek zniknie. Gra gwarantuje mnóstwo śmiechu i radości nie tylko maluchom, ale również ich opiekunom. Zasady gry Na środku stołu umieszczamy zielony pagórek - każdy z graczy może wybrać jeden z czterech kolorów króliczków (żółty, niebieski, fioletowy, różowy). Potasowane karty kładziemy na stole rewersem do góry (czyli tak, by nie było widać ich zawartości). Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, natomiast reszta gra w kolejności zgodnej z kierunkiem wskazówek zegara. Na każdej z kart można znaleźć informację, o ile pól poruszy się tym razem króliczek danego gracza, natomiast karta z marchewką oznacza, że należy przekręcić znajdującą się na szczycie marchewkę - w tym momencie może pojawić się dziura, która wciągnie któregoś króliczka. Na szczęście każdy gracz ma cztery króliczki, zatem nawet jeżeli któryś spadnie z góry, to pozostałe wciąż mają szansę na zdobycie upragnionych marchewek. Wygrywa ten, którego króliczek pierwsze wespnie się na szczyt i zdobędzie swój przysmak - marchewki. Nauka dla najmłodszych Lotti Karotti prosta gra, której bohaterami są urocze króliczki - pozwoli dzieciom rozwijać zarówno wyobraźnię jak i zręczność czy umiejętność logicznego myślenia. Ponadto gra ta wprowadza również elementy prostego liczenia (1-3). Nawet przegrana cieszy Najmłodsze dzieci cieszą się nie tylko z wygranej - moment, gdy króliczki wpadają do dziur bywa równie satysfakcjonujący, co tylko przedłuża czas spędzony na rozpracowywaniu tej gry i pozwala na wzbudzenie jeszcze większej radości u dziecka. Zawartość pudełka ozielone wzgórze z gigantyczną marchewką o wymiarach ok. 29 x 26 cm o16 króliczków (w 4 kolorach: różowym, fioletowym, niebieskim i żółtym) o24 karty do gry oinstrukcja obsługi w języku polskim Wiek gracza: 3+ Wymiary pudełka: 27x27x11 cm Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.