Menu

Trefl

Trefl
Dołącz do Gabi i kiciusia Pandusia, by wspólnie pokolorować wszystkich najsłodszych mieszkańców Kociego Domku! Wykorzystaj naklejki, by ozdobić nimi strony lub… cokolwiek przyjdzie ci do głowy!
Wonka opowiada cudowną historię o tym, jak największy na świecie wynalazca, magik i producent czekolady stał się ukochanym Willy'm Wonką, którego znamy dzisiaj. Napisana na podstawie filmu – elektryzującej mieszanki magii, muzyki, buntu i wzruszenia, opowiedzianej ze swadą i humorem – powieść WONKA przedstawia czytelnikom młodego, pomysłowego Willy'ego Wonkę, zdeterminowanego, by zmieniać świat kąsek po kąsku... Bo najlepsze rzeczy w życiu zaczynają się od marzeń, a jeśli masz szczęście spotkać Willy'ego Wonkę, wszystko staje się możliwe. WONKA to przepyszny film o marzeniach, przyjaźni i czekoladzie produkcji Warner Bros. Wyreżyserowany został przez Paula Kinga, który wymyślił tę historię oraz napisał do niej scenariusz wraz z Simonem Farnabym. Na karty książki przełożyła ją bestsellerowa autorka, Sibéal Pounder.
Gabi, Tekturzątko i Tekturkotka zapraszają do Kociego Domku na herbatkę, wystrzałowe łamigłówki, szalone zadania, wycinanie, kolorowanie, ozdabianie i inne kociastyczne aktywności. Wystarczy trochę się zmniejszyć. Supersłodkie niespodzianki czekają!
Dołącz do Gabi, Kiciusia Pandusia i wszystkich ich kocich przyjaciół w Kocias-Tycznej, nadzwyczajnej przygodzie z kolorowaniem! Jest magicznie!
dołącz do Gabi, Kiciusia Pandusia i wszystkich ich kocich przyjaciół w Kocias-Tycznej, nadzwyczajnej przygodzie z kolorowaniem! Czekają Was kocie łakocie!
Pikantne P to gra, podczas której przekazujecie swojej drużynie pikantne hasła za pomocą słów na literę P. Ile haseł uda Wam się ogarnąć w ciągu minuty? Przekonajcie się! Gra przeznaczona dla co najmniej 4 graczy powyżej 18 roku życia. Średni czas rozgrywki wynosi 20-30 minut. Jak grać? 1. Podejrzyj papierowy prostokąt przedstawiający pewien przedmiot i przyjmij pozycję Podpowiadającego. 2. Podawaj pikantne podpowiedzi posiadające pierwsze „P”. Pomijaj podpowiedź pod papryczką! 3. Podpowiadasz pod presją piaskomierza! 4. Pozostali pobratymcy plemienia Podpowiadającego próbują przedstawić poszukiwany przedmiot. 5. Pozyskuj punkty – papryczki, Powiększaj przewagę, pokonując przeciwników! Zawartość opakowania - 112 kart z hasłami - klepsydra - 15 papryczek - instrukcja Dodatkowy opis: Gry planszowe to doskonały prezent na każdą okazję. Świetnie sprawdzą się podczas spotkania towarzyskiego w gronie znajomych i przyjaciół.
„Mycie zębów to świetna zabawa. Dobranoc Trefliki na noc” Książeczka z kreatywnymi zadaniami oraz naklejkami, która umili wieczór każdemu przedszkolakowi i jego rodzinie! Mycie zębów już nigdy nie będzie nudne! Kolekcja ”Dobranoc, Trefliki na noc”, czyli jak zmienić wieczór w dobrą zabawę. Nadchodzi wieczór. Dzieci robią się zmęczone, marudne, ale nie chcą jeszcze kończyć zabawy. Rodzice z kolei marzą tylko o tym, by spokojnie położyć je spać. Czy można to pogodzić? Tak! Stworzona we współpracy ze specjalistką od snu kolekcja książek, gier i zabaw bazuje na metodzie, która krok po kroku układa cały wieczór w szereg pozytywnych czynności. Zmienia sprzątanie zabawek, kolację, kąpiel, mycie zębów czy gaszenie światła w rozwijającą zabawę i pozwala dzieciom nabrać prawidłowych nawyków związanych ze snem. Każdy wieczór może mieć szczęśliwe, senne zakończenie!
„Kąpiel to świetna zabawa! Książeczka aktywizująca z naklejkami” Książeczka z kreatywnymi zadaniami oraz naklejkami, która umili wieczór każdemu przedszkolakowi i jego rodzinie! Kąpiel już nigdy nie będzie nudna! Kolekcja ”Dobranoc, Trefliki na noc”, czyli jak zmienić wieczór w dobrą zabawę. Nadchodzi wieczór. Dzieci robią się zmęczone, marudne, ale nie chcą jeszcze kończyć zabawy. Rodzice z kolei marzą tylko o tym, by spokojnie położyć je spać. Czy można to pogodzić? Tak! Stworzona we współpracy ze specjalistką od snu kolekcja książek, gier i zabaw bazuje na metodzie, która krok po kroku układa cały wieczór w szereg pozytywnych czynności. Zmienia sprzątanie zabawek, kolację, kąpiel, mycie zębów czy gaszenie światła w rozwijającą zabawę i pozwala dzieciom nabrać prawidłowych nawyków związanych ze snem. Każdy wieczór może mieć szczęśliwe, senne zakończenie!
„Zasypianie to świetna zabawa! Książeczka aktywizująca z naklejkami” Książeczka z kreatywnymi zadaniami oraz naklejkami, która umili wieczór każdemu przedszkolakowi i jego rodzinie! Zasypianie już nigdy nie będzie nudne! Kolekcja ”Dobranoc, Trefliki na noc”, czyli jak zmienić wieczór w dobrą zabawę. Nadchodzi wieczór. Dzieci robią się zmęczone, marudne, ale nie chcą jeszcze kończyć zabawy. Rodzice z kolei marzą tylko o tym, by spokojnie położyć je spać. Czy można to pogodzić? Tak! Stworzona we współpracy ze specjalistką od snu kolekcja książek, gier i zabaw bazuje na metodzie, która krok po kroku układa cały wieczór w szereg pozytywnych czynności. Zmienia sprzątanie zabawek, kolację, kąpiel, mycie zębów czy gaszenie światła w rozwijającą zabawę i pozwala dzieciom nabrać prawidłowych nawyków związanych ze snem. Każdy wieczór może mieć szczęśliwe, senne zakończenie!
Po prostu P Pojedynek to wciągająca gra towarzyska dla dwóch drużyn, podczas której szukacie jak najwięcej słów pasujących do wylosowanej kategorii i jednocześnie zaczynających się na literę "P". Zwycięzcy rundy otrzymują w nagrodę papryczkę. Drużyna, która zbierze 5 papryczek, wygrywa całą grę! Która drużyna wyjdzie z pojedynku zwycięsko i wskaże najwięcej unikatowych haseł? Sprawdźcie to!
W nowej odsłonie gry Boom Boom Harry Potter gracze starają się zebrać identyczne karty z ulubionymi bohaterami z serii filmów o czarodziejach z Hogwartu. Wszyscy gracze w tym samym czasie wymieniają karty z ręki z kartami znajdującymi się na planszy. Po zebraniu zestawu 4 takich samych kart gracz uderza w dzwonek, sygnalizując innym wykonanie zadania. Gracze mogą polować na karty przeciwników – kto okaże się najszybszy? Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednie stosy takich samych kart, zostaje zwycięzcą! Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 10-20 minut
A gdyby tak wyruszyć w podróż w towarzystwie siedmiu gadających owadów pod przewodnictwem rezolutnego Świerszcza? I gdyby podróżować, siedząc sobie wygodnie wewnątrz? OGROMNEJ brzoskwini? Siedmioletni James, któremu szalony nosorożec stratował rodziców, trafia pod opiekę dwóch okropnych ciotek. Nic dziwnego, że niemal bez zastanowienia rzuca się w tę magiczną przygodę. Wszyscy na pokład! Przed wami jedna z najlepszych współczesnych baśni z biblioteczki Roalda Dahla, autora Charliego i fabryki czekolady i Matyldy, w nowym, znakomitym przekładzie Michała Rusinka.
Zestaw klasycznych gier, które warto znać! W pudełku znajdziesz wszystko, by zagłębić się w świat klasycznych gier planszowych i towarzyskich. Znane od pokoleń Warcaby, Chińczyk, Młynek czy gry karciane w wielu wariantach z całego świata, zapewnią ekscytującą rozrywkę w rodzinnym gronie. Piękne plansze, proste zasady oraz różnorodność elementów pozwolą Ci rozpocząć wspaniałą przygodę w świecie klasycznych gier!
Nowa odsłona kultowej gry zręcznościowej Mistakos, tym razem z drabinami w roli głównej! Zdobądź jak najmniejszą liczbę punktów karnych lub jak najszybciej pozbądź się drabin w danym kolorze w trakcie ustawiania z nich wspólnej, imponującej konstrukcji. Dobra zabawa gwarantowana – teraz także w większym gronie! Pamiętaj, że gry z serii Mistakos możesz ze sobą łączyć. Graj krzesełkami i drabinami w jednym momencie i twórz jeszcze bardziej spektakularne konstrukcje! Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 1-3 Czas rozgrywki: 10-25 minut
W nowej odsłonie gry Boom Boom gracze starają się zebrać identyczne karty z ulubionymi bohaterami z serialu Rodzina Treflików. Wszyscy gracze w tym samym czasie wymieniają karty z ręki z kartami znajdującymi się na planszy. Po zebraniu zestawu 4 takich samych kart gracz uderza w dzwonek, sygnalizując innym wykonanie zadania. Gracze mogą polować na karty przeciwników – kto okaże się najszybszy? Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednie stosy takich samych kart, zostaje zwycięzcą! Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 10-20 minut
Zgadnij, kim jesteś! W grze Anonimo gracze próbują odgadnąć hasła umieszczone w opaskach na ich głowach. Zakręć kołem i sprawdź, jakie dodatkowe zasady czekają na Was w tej rundzie. Zawartość pudełka 56 dwustronnie ilustrowanych kart z hasłami 4 opaski na głowę z uchwytami strzałka i spinner do losowania podpowiedzi 24 żetony punktów 6 kafelków specjalnych instrukcja Wiek graczy:8+ Liczba graczy: 3-4 Czas rozgrywki: 20-30 minut
Tym razem rodzice zmierzą się ze swoimi pociechami! Z pewnością jesteście w stanie wymienić 3 meble, które znajdują się w Waszej pracy, ale czy równie dobrze znacie się na popularnych kreskówkach? Bo Wasze dzieci na pewno się znają! Utwórzcie drużyny, by szybciej i efektywniej zdobywać więcej punktów. Musicie dobrze oszacować, kto z drużyny i na jakie pytanie będzie odpowiadać. A jest o co walczyć! Za każdym razem, gdy dorosły prawidłowo odpowie na pytanie ze świata dziecka lub dziecko z sukcesem zmierzy się z pytaniem z otoczenia dorosłych, drużyna dostanie dwa razy więcej punktów! Kto okaże się lepszy w starciu pokoleń? Zawartość pudełka 378 kart z pytaniami (756 pytań), 6 kart „Czas”, 6 kart „Zmiana”, 6 pionków, 1 plansza, 1 specjalny czasomierz, 1 plastikowe pudełko na karty, instrukcja
Sprawdź, jak dobrze znasz swoją drugą połówkę! Popularna gra towarzyska w nowej odsłonie. Wylosuj kartę z jednym z 330 pytań dotyczących relacji damsko-męskich i wybierz odpowiedź, która najbardziej Ciebie dotyczy. Zadaniem pozostałych graczy jest próba odgadnięcia Twojego wyboru. Gracz, który najlepiej rozpracuje intymne sekrety swoich przeciwników zostaje zwycięzcą. EGO Love to gra, która nie tylko zapewni udaną rozrywkę, ale pozwoli też w niezobowiązujący sposób porozmawiać o dyskretnych stronach życia. Zawartość: W każdym pudełku znajduje się 165 dwustronnych kart z pytaniami w poręcznym pudełku, 15 dużych żetonów do oznaczania odpowiedzi, 10 małych żetonów w kształcie serca, 5 pionków w kształcie serca, plansza oraz oczywiście szczegółowa instrukcja. Gra Ego przeznaczona jest dla graczy powyżej 16 roku życia. Wiek graczy: 16+ Livzba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15-20 minut
Po Prostu P to zakręcona gra imprezowa od Trefl, podczas której musisz przekazać innym graczom sekretne hasło. Wyzwanie polega na tym, że do podpowiedzi możesz użyć wyłącznie słów rozpoczynających się na literę "P"! Nie jest to wcale takie proste, prawda? Podawaj po prostu poprawne podpowiedzi! Pozyskuj punkty - pierogi! Pokonaj przeciwników pomysłowością! Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 3-6 Czas rozgrywki: 20-30 minut
Mistakos to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! Walka o stołki z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 1-3 Czas rozgrywki: 10-25 minut
Czteroosobowa gra zręcznościowa Mistakos z krzesełkami w roli głównej! Czy jesteś w stanie ułożyć wieżę ze wszystkich swoich krzeseł i nie otrzymać punktów karnych? Dobra zabawa gwarantowana – teraz także w większym gronie! Pamiętaj, że gry z serii Mistakos możesz ze sobą łączyć. Graj krzesełkami i drabinami w jednym momencie i twórz jeszcze bardziej spektakularne konstrukcje! Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 15-25 minut
Dwie drużyny, jeden sędzia, ponad 400 szalonych wyzwań i tylko 20 sekund, by nie dać się pokonać! W 20 sekund challenge gracze będą mieli okazję spróbować swoich sił, podejmując się wykonania serii nieoczywistych, zaskakujących i szalonych zadań. Im szybciej zmierzycie się z wyzwaniem, tym mniej czasu pozostawicie rywalom. Niesamowita gra towarzyska, która rozśmieszy Was do łez! Zawartość pudełka 222 dwustronnych kart z wyzwaniami, 2 karty "na pomoc!", klepsydra, Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 5-20 Czas rozgrywki: 10-20 minut
W grze Księga Smoków wcielcie się w badaczy przemierzających smocze krainy i odkrywajcie nieznane dotąd gatunki smoków i miejsca. Waszym zadaniem jest zdobywanie kart smoków znajdujących się na planszy. Reprezentują one wpis do prowadzonej przez Was Księgi Smoków. Każdy smok wpisany do księgi daje Wam punkty, które pod koniec gry decydują, kto został zwycięzcą. Zawartość: plansza puzzlowa, 42 karty smoków i celów, 5 żetonów pierwszeństwa, 15 kości wyprawy w 5 kolorach, instrukcja
Poczuj wielkie emocje na latynoskiej plantacji! W grze Santiago wcielcie się w plantatorów uprawiających banany, arbuzy, winogrona, kokosy i paprykę. Pamiętajcie, że nic nie urośnie bez wody. Nienawodnione plantacje wyschną, pozbawiając ich właścicieli zarobku. Jednak nawadnianie upraw nie będzie łatwe, ponieważ każdy uczestnik stara się doprowadzić wodę wyłącznie do swoich pół. Powiększaj swoje plantacje, nawadniaj je i odcinaj przeciwników od wody! Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 60 minut
1 2 3 4
z 4
skocz do z 4