Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między internacjonalizacją przedsiębiorstw a ich innowacyjnością, z uwzględnieniem procesów cyfryzacji gospodarki. Badania przeprowadzone w dwudziestu siedmiu państwach Unii Europejskiej wykazały, że występuje związek przyczynowo-skutkowy między innowacyjnością a internacjonalizacją przedsiębiorstw w tych krajach, a wspomniana zależność jest istotna statystycznie. Książka jest adresowana do studentów, pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych, działających w firmach międzynarodowych i przedsiębiorstwach innowacyjnych.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-833-1159-3
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-833-1159-3
Liczba stron: 126
Cena detaliczna: 49,90 zł
Cena detaliczna: 49,90 zł