Celem prezentowanej monografii, o pojemnym tytule - Zarządzanie w nowej gospodarce. Klasyka i nowoczesność - jest zapoznanie czytelników z najnowszą wiedzą w zakresie nauki o zarządzaniu oraz przedstawienie w niektórych przypadkach ewolucji myśli teoriopoznawczej i praktycznej w tym zakresie.
W opracowaniu dominuje nurt rozważań powiązany z zasadami gospodarki innowacyjnej i opartej na wiedzy, bowiem nie powinno ulegać najmniejszej wątpliwości, iż silniejsze skoncentrowanie uwagi na pozamaterialnych zasobach każdej organizacji oraz ocena efektywności ich aplikacji w rzeczywistości ekonomicznej zapewniają skuteczne pokonywanie barier i stwarzają szanse na ciągłe doskonalenie.
Wersja anglojęzyczna.
Vizja Press&IT
Oprawa twarda
ISBN: 978-30-003-0170-4
ISBN: 978-30-003-0170-4
Liczba stron: 296
Format: 15.5x21.5cm
Cena detaliczna: 44,00 zł
Format: 15.5x21.5cm
Cena detaliczna: 44,00 zł