Motywem przewodnim tej wielotomowego zbioru artykułów naukowych jest przedsiębiorstwo w obliczu nowych trendów społeczno-ekonomicznych. Autorzy skupili się na współczesnych problemach funkcjonowania oraz rozwoju przedsiębiorstw. W dynamicznym środowisku biznesowym konieczne staje się stosowanie skutecznych narzędzi, metod oraz technik zarządzania, zapewniających przewagę konkurencyjną i długookresowe budowanie wartości firmy na rynku. Interdyscyplinarność wiedzy, jaka wykorzystywana jest w zarządzaniu przedsiębiorstwem determinuje konieczność ciągłego poszukiwania rozwiązań, które sprawdziły się w wybranych organizacjach, sektorach, czy szerzej – gospodarkach.
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-786-5891-7
ISBN: 978-83-786-5891-7
Liczba stron: 188
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 23,10 zł
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 23,10 zł