Monografia stanowi wkład w uporządkowanie i poszerzenie wiedzy w obszarze pojęcia kontraktu psychologicznego oraz zarządzania tym kontraktem w organizacjach. Zaprezentowane wyniki badań to pierwszy krok w kierunku określenia, zbadania i zaproponowania do implementacji w firmach zgodnych kulturowo praktyk HR. Przetestowany teoretyczny model może przynieść istotne praktyczne implikacje dla przyszłych badań nad pośredniczącą rolą kontraktu psychologicznego w różnych kontekstach kulturowych. Autorka wskazuje teoretykom i praktykom, jak powinno wyglądać zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-822-0325-7
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-822-0325-7
Liczba stron: 196
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 42,90 zł
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 42,90 zł