Menu

Consumer behavior on International Market Smyczek Sławomir Książka

39,38 zł
52,50 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Placet
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 288
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2012
Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the important problems and issues of consumption and consumer behavior on the international market. It allows, however, prepare them as full identification, presenting the importance and role that consumers on contemporary global market play.

Szczegółowe informacje na temat książki Consumer behavior on International Market

Wydawnictwo: Placet
EAN: 9788374881715
Autor: Smyczek Sławomir
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 288
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2012

Oceny i recenzje książki Consumer behavior on International Market

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!