Menu

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk Książka

38,98 zł
69,00 zł (-44%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: 1
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2024
38,98 zł
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?

Szczegółowe informacje na temat książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788383227283
Autor: Adrian Andrzejczyk
Rodzaj oprawy: Miękka
Wydanie: 1
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2024
Data premiery: 02/07/2024

Oceny i recenzje książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!