Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk Książka
38,98 zł
69,00 zł (-44%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: | OnePress |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 304 |
Rok wydania: | 2024 |
38,98 zł
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?
Szczegółowe informacje na temat książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Wydawnictwo: | OnePress |
EAN: | 9788383227283 |
Autor: | Adrian Andrzejczyk |
Rodzaj oprawy: | Miękka |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 304 |
Rok wydania: | 2024 |
Data premiery: | 02/07/2024 |
Oceny i recenzje książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji
Pomóż innym i zostaw ocenę!