Konto

Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski Książka

Encyklopedyczne podstawy marketingu
47,70 zł
63,60 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Placet
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 334
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2009
Zobacz więcej
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Szczegółowe informacje na temat książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

Wydawnictwo: Placet
EAN: 9788374881418
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 334
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2009
Podmiot odpowiedzialny: WYDAWNICTWO PLACET LESZEK PLAK
ul. Brązownicza 13/6
01-929 Warszawa
PL

Oceny i recenzje książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.