Menu

Encyklopedyczne podstawy marketingu Tadeusz Wojciechowski Książka

47,70 zł
63,60 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Placet
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 334
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2009
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Szczegółowe informacje na temat książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

Wydawnictwo: Placet
EAN: 9788374881418
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 334
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2009

Oceny i recenzje książki Encyklopedyczne podstawy marketingu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!