Konto

Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców Anna Jeleńska Książka

Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
27,74 zł
36,99 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 208
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze. Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.

Szczegółowe informacje na temat książki Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych
EAN: 9788363913496
Autor: Anna Jeleńska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 208
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2014

Oceny i recenzje książki Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.