Konto

Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek Renata Wrona Książka

Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek
41,25 zł
55,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Suite 77
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 190
Format: 17.6x24.0cm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej

Podobne do Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która: – będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca; – wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania; – wzmocni poczucie Twojej wartości; – podkreśli Twoją wyjątkowość. Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości. W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie. Renata Wrona Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie. Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.

Szczegółowe informacje na temat książki Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek

Wydawnictwo: Suite 77
EAN: 9788394808228
Autor: Renata Wrona
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 190
Format: 17.6x24.0cm
Rok wydania: 2017
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: BOOKPLAN.PL
Starowiejska 38
44-300
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki z kategorii Ekonomia

Oceny i recenzje książki Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek

Średnia ocen:
7.11 /10
Liczba ocen:
9
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.