Konto

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Svensson Ulf Książka

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
29,93 zł
39,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: BL Info
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: czwarte
Liczba stron: 224
Format: 155x230mm
Rok wydania: 2011
Zobacz więcej
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawnictwo: BL Info
EAN: 9788389537461
Autor: Svensson Ulf
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: czwarte
Liczba stron: 224
Format: 155x230mm
Rok wydania: 2011
Podmiot odpowiedzialny: BL INFO POLSKA SP. Z O.O.
ul. Jaśkowa Dolina 81
80-286 Gdańsk
PL

Oceny i recenzje książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.