Konto

Marketing usług logistycznych Chrąchol-Barczyk Urszula Książka

Marketing usług logistycznych
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: C.H. Beck
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 310
Format: 165x238mm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu „Marketing usług logistycznych”, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: „Zarządzanie marketingowe w logistyce”, „Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw”, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych. Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing usług logistycznych

Wydawnictwo: C.H. Beck
EAN: 9788325590932
Autor: Chrąchol-Barczyk Urszula
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 310
Format: 165x238mm
Rok wydania: 2017
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing usług logistycznych

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.