Menu

Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie Mardosz-Grabowska Agata, Moneta Michał Książka

37,43 zł
49,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 406
Rok wydania: 2021
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Szczegółowe informacje na temat książki Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
EAN: 9788382202809
Autor: Mardosz-Grabowska Agata, Moneta Michał
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 406
Rok wydania: 2021

Oceny i recenzje książki Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!