Menu

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Ries Laura, Ries Al Książka

29,93 zł
39,90 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Helion
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 208
Format: 14.1x20.5
Rok wydania: 2016
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu. Z tej książki dowiesz się: że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe, jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania, jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy, jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie, jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela, jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt , jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Szczegółowe informacje na temat książki Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Wydawnictwo: Helion
EAN: 9788328320710
Autor: Ries Laura, Ries Al
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 208
Format: 14.1x20.5
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!