Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
OnePress
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-832-2917-1
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-832-2917-1
Liczba stron: 200
Format: 14.0x20.8cm
Cena detaliczna: 49,90 zł
Format: 14.0x20.8cm
Cena detaliczna: 49,90 zł