Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Charles Duhigg Książka
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy PWN |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 424 |
Format: | 14.5x20.5cm |
W książce Siła Nawyku przeczytasz między innymi o tym:
• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? • Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? • Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? • W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? • Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. • Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times • Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times • Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy • Tłumaczenie na 31 języków Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie: „Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist Charles Duhigg jest również autorem książki Mądrzej, szybciej, lepiej Sekret efektywnościSzczegółowe informacje na temat książki Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy PWN |
EAN: | 9788377052709 |
Autor: | Charles Duhigg |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 424 |
Format: | 14.5x20.5cm |
Data premiery: | 2014-06-10 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | PZWL Wydawnictwo Lekarskie Sp. z o.o. ul. GOTTLIEBA DAIMLERA 2 02-460 Warszawa PL |
Zainspiruj się podobnymi wyborami
Podobne do Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Inne książki Charles Duhigg
Inne książki z kategorii Rozwój osobisty
Oceny i recenzje książki Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Po długiej przerwie kilka tygodni temu wróciłam do pracy w mojej starej dobrej korpo. Z tego też powodu ponownie poszerzyłam zakres czytanej tematyki o książki „rozwojowe", tzn. takie, które w jakiś sposób mogą przydać mi się w pracy. Zarzuciłam je na czas urlopu macierzyńskiego, żeby całkowicie odciąć się od firmowych stresów, ale od kwietnia wróciły na moją półkę.
Po długiej przerwie kilka tygodni temu wróciłam do pracy w mojej starej dobrej korpo. Z tego też powodu ponownie poszerzyłam zakres czytanej tematyki o książki „rozwojowe", tzn. takie, które w jakiś sposób mogą przydać mi się w pracy. Zarzuciłam je na czas urlopu macierzyńskiego, żeby całkowicie odciąć się od firmowych stresów, ale od kwietnia wróciły na moją półkę.