Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Dziewięć kłamstw o pracy Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera

Goodall Ashley

Dziewięć kłamstw o pracy Niekonwencjonalny poradnik dla krytycznie myślącego lidera

7.4

(27 ocen) wspólnie z

46,88

 

„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers).
Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”.
Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”.
Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę” wg dziennika „Washington Post”.
***
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami.
Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji.
Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze.
Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
***
Kiedy z książki biznesowej dowiaduję się czegoś nowego i zyskuję nowe spojrzenie na zagadnienia związane z przywództwem, wiem, że znalazłem coś naprawdę wartościowego w tej kategorii literatury. Dziewięć kłamstw o pracy to właśnie taka pozycja. Prowokuje do myślenia.
„Forbes”
To jedna z najbardziej prowokacyjnych, przejrzyście napisanych książek na temat pracy, jakie kiedykolwiek czytałem, napisana przez znanego badacza przy współpracy wpływowego menedżera talentów. Przygotuj się na to, że po jej przeczytaniu wyrzucisz do kosza swój plan strategiczny i zrezygnujesz z wszechstronności na rzecz rozwijania swojego największego talentu.
Adam Grant, autor bestsellerów Dawaj i bierz oraz Buntownicy
Uczy krytycznego i nieszablonowego podejścia do tego, w jaki sposób pracujemy, i pokazuje, jak moglibyśmy robić to inaczej.
„Financial Times”
Dziewięć kłamstw o pracy Marcusa Buckinghama i Ashleya Goodalla — najlepsza książka o zarządzaniu, jaka ukazała się w roku 2019 — kwestionuje wyzwania leżące u podstaw współczesnych praktyk menedżerskich, wśród których jest wiele pochodzących jeszcze z czasów Druckera. W ten sposób daje pewien wgląd w nowy paradygmat zarządzania, lepiej dostosowany do obecnych czasów.
magazyn „strategy+business"
***
Ashley Goodall jest wiceprezesem ds. przywództwa i inteligencji zespołowej w Cisco. Wcześniej piastował stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za nauczanie i rozwój przywództwa w Deloitte.
Marcus Buckingham to badacz i myśliciel skupiający się na odblokowywaniu ludzkiego potencjału, pomaganiu pracownikom w doskonaleniu wyników oraz kształtowaniu przyszłości świata pracy. Kieruje wszystkimi badaniami dotyczącymi ludzi i wydajności w ADP Research Institute oraz jest autorem oraz współautorem kilku bestsellerów, w tym Po pierwsze, złam wszelkie zasady czy Wykorzystaj swoje silne strony.

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-808-7877-8

Tytuł oryginalny: Nine Lies About Work: A Freethinking Leader’s Guide to the Real World

Liczba stron: 288

Format: 158x233mm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...