Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć.
W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
Lingea
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-664-1637-6
Tytuł oryginalny: How to Write a Business Plan. Win backing and support for your ideas and ventures
ISBN: 978-83-664-1637-6
Tytuł oryginalny: How to Write a Business Plan. Win backing and support for your ideas and ventures
Liczba stron: 224
Format: 14.0x22.0cm
Cena detaliczna: 34,90 zł
Format: 14.0x22.0cm
Cena detaliczna: 34,90 zł