Menu

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta Rosak-Szyrocka Joanna Książka

36,60 zł
36,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
52,00 zł (-30%) - cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Zobacz więcej
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 162
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
36,60 zł
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących. Z książki dowiesz się: - Co jest źródłem wartości dla klienta? - Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta? - Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?

Szczegółowe informacje na temat książki Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381023245
Autor: Rosak-Szyrocka Joanna
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 162
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021

Oceny i recenzje książki Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!