Oficjalna księgarnia portali ciekawostkihistoryczne.pl oraz twojahistoria.pl

Logistyka morska statki, porty, spedycja

Krzysztof Ficoń

Logistyka morska statki, porty, spedycja

8.0

(2 oceny) wspólnie z

63,00

 

„Logistyka morska. Statki, porty, spedycja” – jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym pozycją książkową poświeconą szerokiej problematyce funkcjonowania logistycznych łańcuchów dostaw z wykorzystaniem drogi morskiej. Książka składa się z 3 części. W pierwszej części – Statki morskie zostały scharakteryzowane współczesne konstrukcje okrętowe, wykorzystywane jako środki transportu w morskiej żegludze handlowej.
Część druga Porty morskie prezentuje nowoczesne porty jako węzłowe punkty inter i multimodalne sieci transportowej na szlakach morskich. W części trzeciej Spedycja morska zostały sformułowane podstawowe standardy i technologie międzynarodowych procesów spedycyjnych w transporcie morskim. Prace zamyka obszerny aneks zawierający zasadnicze informacje i statystyki dotyczace polskiego transportu morskiego za rok 2008. Układ merytoryczny książki cechuje jednolite podejście systemowe oparte na filozofii logistycznych łancuchów dostaw i rynkowych kryteriach prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach transgranicznej gospodarki globalnej. W książce zostały wyeksponowane przede wszystkim rynkowe walory polskiej gospodarki morskiej, jej bariery i tendencje rozwojowe. Treści książki uzupełniają liczne tabele i atrakcyjne schematy i szkice graficzne.

BEL Studio
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-612-0876-1

Liczba stron: 452

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 63,00 zł

Nie wiesz co przeczytać?
Polecamy nasze najciekawsze artykuły

Zobacz wszystkie
10.04.2021

Nusret – sam przeciwko wszystkim

Sformułowana na początku XX wieku przez brytyjski Komitet Obrony Imperialnej opinia głosiła, że nawet wspólna akcja okrętów i wojsk lądowych przeciwko umocnieniom na półwyspie Gallipoli niesie za sobą „wielkie ryzyko i nie powinna być podejmowana dopóty, dopóki istnieją inne sposoby wywarcia wpływu na Turcję”. W styczniu 1915 roku tych innych powodów nawet nie szukano.
Czytaj dalej...
05.03.2019

5 najgorszych władców średniowiecznej Polski

Jeden był kastratem, pozbawionym korony i porzuconym przez żonę. Inny dał się zadźgać już w kilka miesięcy po objęciu władzy, a i tak na zawsze zmienił dzieje kraju. Był też największy z rozpustników i najgłupszy z dowódców…
Czytaj dalej...
06.03.2019

Karl Dönitz – ostatni Führer. Kim był człowiek, którego Hitler wyznaczył na swego następcę?

Nigdy nie poczuł się do winy i protestował, gdy nazywano go zbrodniarzem wojennym. Podczas procesu w Norymberdze bronił się: „Gdy zaczyna się wojna, oficer nie ma innego wyboru, jak wykonywanie swoich obowiązków”. Ale czy faktycznie Karl Dönitz tylko biernie realizował polecenia?
Czytaj dalej...
05.03.2019

Dlaczego władców Rosji nazywano carami?

Od XV wieku książęta moskiewscy konsekwentnie budowali swoją pozycję władców Wszechrusi. Powiększali obszar swojego państwa i szukali sposobu, by dodać sobie splendoru. Tytuł cesarski z pewnością im go przydał – ale jak uzasadnili ten awans?
Czytaj dalej...