Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.
Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Wolters Kluwer
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-264-7983-0
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-264-7983-0
Liczba stron: 180
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 59,00 zł
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 59,00 zł