Związki sportu z mediami i polityką są wieloaspektowe i dość skomplikowane, a badania nad nimi mogą być prowadzone z różnych perspektyw. Niniejsza książka nie ma jednak na celu przedstawienia różnorodności podejść do omawianej problematyki, lecz skupia się na wybranych aspektach relacji mediów, polityki i sportu, ukazanych na tle historii politycznej i rozwoju mediów. Główną oś opisu stanowią nowożytne igrzyska olimpijskie, choć podejmowane są także wątki związane z popularnymi dyscyplinami sportowymi – przede wszystkim z piłką nożną, ale również innymi, które posłużyć mogły do zobrazowania analizowanej problematyki.
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-801-8236-3
ISBN: 978-83-801-8236-3
Liczba stron: 128
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 36,00 zł
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 36,00 zł