Konto

E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online Artur Maciorowski Książka

E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online
33,68 zł
44,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Edgard
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 206
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2013
Zobacz więcej

Podobne do E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt! Dzięki lekturze poradnika: - dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW - zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media - poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści - osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu - będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski! Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Szczegółowe informacje na temat książki E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online

Wydawnictwo: Edgard
EAN: 9788377882665
Autor: Artur Maciorowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 206
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2013
Podmiot odpowiedzialny: EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki E-marketing w praktyce Strategie skutecznej promocji online

Średnia ocen:
5.91 /10
Liczba ocen:
33
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Odkrywaj najlepsze książki, wyjątkowe promocje i niepowtarzalne okazje.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.