Menu

Employer branding Marka pracodawcy w praktyce Julita Dąbrowska Książka

34,50 zł
46,00 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 228
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2016
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?

Szczegółowe informacje na temat książki Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Wydawnictwo: Słowa i Myśli
EAN: 9788363566340
Autor: Julita Dąbrowska
Rodzaj oprawy: Oprawa miękka
Liczba stron: 228
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2016

Oceny i recenzje książki Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!