Menu

Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice Nowakowski Piotr Tomasz Książka

12,60 zł
16,80 zł (-25%) - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Zobacz więcej
Wydawnictwo: Maternus Media
Rodzaj oprawy: Kartonowa Foliowana
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 112
Format: 13.0x20.0cm
Rok wydania: 2002
W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji ? przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.

Szczegółowe informacje na temat książki Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice

Wydawnictwo: Maternus Media
EAN: 9788391242971
Autor: Nowakowski Piotr Tomasz
Rodzaj oprawy: Kartonowa Foliowana
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 112
Format: 13.0x20.0cm
Rok wydania: 2002

Oceny i recenzje książki Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Zaloguj się, aby dodać opinię
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!